About Me

My photo
er, me a dono wo XD ahahah... if u wan know about me ah ..erm joke around play around make fun of ppl and so on... haha laugh like mad and voice damm loud til ppl don like my voice haha cus too noisy..... add me msn and then chat with me lo XD hehe rickson_lkh@hotmail.com

Wednesday, January 28, 2009

a song that touched my feeling/heart

分手都已过了那么久 现在也有自已的生活你身边有个人牵着你的手 我们就像是朋友偶尔联络 心情不好你会来跟我说我安慰你不难过等你恢复笑容 总是笑着道谢转身走变成朋友的你和我並不轻松 I could see I love you It hurts medeep in my heart 你还在我心上 某一个地方 看着你为了他失魂落魄不说一句话 爱的重量 不在我身上 I could see I love you It hurts me deep in my heart 我不能像你这样 说分了就忘我这样是坚强 还是忘了爱的勉强 过去不想 全部隐藏就试着遗忘 说 对我诉说你跟他满脸笑容我微笑的聆听接受 过去的你和我 是否也爱的那么冲动 痛哭好久开心也有 让人感动 I could see I love you It hurts me deep in my heart 你还在我心上 某一个地方看着你为了他失魂落魄不说一句话但是我的心现在却比你还伤 I could see I love you It hurts me deep in my heart 我不能像你这样 说分了就忘 我这样是坚强还是忘了爱的勉强 让你看透我的心现在我不想是该说放就放 就试着遗忘 痛苦我会遗忘只想看你开心的模样 新的恋情让它成长 而过去就放在心上

No comments: